Jij zorgt dat het klopt!

Als BGT-/BAG-beheerder ben je primair verantwoordelijk voor de kwaliteit, compleetheid en actualiteit van de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT) en secondair voor de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Voor dit beheer gebruik je de applicatie Neuron stelselregistratie. Jij zorgt er voor dat de gegevens kloppen!

Als beheerder ben je ook verantwoordelijk voor de afstemming met andere basisregistraties en kernregistraties en voor de inwinning van geometrie voor de BGT, BAG en BOR. Samen met twee zeer ervaren en bevlogen BAG-beheerders zorg je voor een goede samenwerking en afstemming. Deze afstemming is cruciaal, want je deelt bepaalde taken met elkaar en bent verantwoordelijk voor de onderlinge vervangbaarheid.

De basis is op orde; de uitdaging is om binnen deze omgeving goed te blijven kijken naar verbetermogelijkheden!

Wat ga je doen?

  • Je focus ligt op het dagelijks beheer van de gegevens binnen BGT en de BAG;
  • Je laat objecten inwinnen en muteert, levert en distribueert gegevens;
  • Je onderzoekt en verwerkt terugmeldingen die betrekking hebben op de BGT en de BAG;
  • Je hebt nauw contact met afnemers en belanghebbenden zoals de collega’s van Beheer en Onderhoud en Belastingsamenwerking Oost-Brabant;
  • Je adviseert en rapporteert (ENSIA) over de kwaliteit en kwantiteit van de registraties;
  • Je hebt oog voor procesverbeteringen en voert deze door;
  • Je voert functioneel beheerwerkzaamheden uit (verstoringen, updates e.d.) voor de applicatie Neuron Stelsel Registratie van Vicrea Solutions.

Dit is jouw team

Als BGT-/BAG-beheerder maak je onderdeel uit van het team VTH. Het team bestaat uit ruim 30 medewerkers, met een diverse mix in leeftijd en ervaring, verdeeld over de clusters omgevingsvergunningen, administratie, APV en Bijzondere Wetten, toezicht en handhaving en BAG/BGT. Het is een team dat elkaar helpt om samen beter te worden.

De sfeer is informeel en prettig, waarbij vanuit vrijheid en vertrouwen wordt gewerkt en gestuurd. Er is ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

We werken hybride, wat betekent dat je daar bent waar je moet zijn voor je werk. Dat kan dus ook thuis zijn. Samen met je team maak je daar afspraken over.

Deze talenten neem je mee

  • Je beschikt over een MBO/MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van de BAG en de BG;
  • Je hebt technisch inzicht (kennis van de database en technische opbouw en relaties van en tussen de data van de BAG en BGT);
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent analytisch; 
  • Je hebt overtuigingskracht;
  • Je werkt nauwkeurig.

Ook belangrijk

  • Een passend salaris van minimaal € 3.014,- tot maximaal € 4.244,- bruto per maand op basis van 36 uur per week (schaal 8).
  • Je bent beschikbaar tussen de 32 en 36 uur per week.
  • Een individueel keuzebudget bestaande uit vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 17,05% van je bruto salaris.
  • Tegemoetkoming kosten zorgverzekering van € 168,- of € 296,- bruto per jaar afhankelijk van je salaris.
  • We werken hybride, daarom hebben we goede faciliteiten om thuis te werken, zoals een laptop en telefoon. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag en voor het inrichten van je thuiswerkplek bieden we een vergoeding van maximaal € 500,- netto. 
  • Een welkomprogramma waarin je kennis maakt met je collega’s en om je wegwijs te maken. 
  • Inspirerende werkomgeving in het nieuwe Huis voor de Samenleving met lekkere koffie en een lunch werk-café.
  • We hebben een breed aanbod aan trainingen en e-learnings om je talenten verder te ontwikkelen.
  • Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan verlofsparen en om verlof te kopen/verkopen.
  • Je bouwt pensioen op bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP) en kunt deelnemen aan de semi-collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Deurne daar doen we het voor

Iedere functie is uniek en elke dag is anders. We kijken naar jouw talenten en bieden mogelijkheden om te blijven groeien en te ontwikkelen. Daar zijn wij trots op!

Samen met 300 collega’s maken we ons Deurne steeds mooier. Elke dag stappen we ons Huis voor de Samenleving binnen waar we elkaar ontmoeten en samenwerken. Een huis waar inwoners, verenigingen, organisaties en de gemeente samen komen.

Door de korte lijntjes lopen we gemakkelijk bij elkaar binnen, hierdoor krijgen we veel voor elkaar.

Zin in de volgende stap?

We kijken uit naar je sollicitatie. Er is geen definitieve sluitingsdatum. De vacature wordt gesloten zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Hier zijn de stappen om te solliciteren: 

  • Klik op de knop om te solliciteren.
  • Na je sollicitatie ontvang je zo snel mogelijk bericht of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Samen plannen we daarvoor een passend moment.

Heb je vragen over de functie? Neem contact op met Esther Meulman, teamleider VTH, via telefoonnummer 0493 - 38 77 11. Vragen over het sollicitatieproces? Bel Hanriette de Lepper of Ilona van der Wielen op 0493 - 38 77 11.