Openingstijden & bereikbaarheid


Wij werken op afspraak

Plan uw afspraak gemakkelijk in via onze website www.deurne.nl of bel naar het Klantcontactcentrum (KCC), telefoonnummer (0493) 38 77 11. Ook het Klantcontactcentrum is tijdens de zomersluiting bereikbaar van 09.00 tot 12.30 uur.

Melding doorgeven – spoed

Wilt u een melding doen van bijvoorbeeld kapotte straatverlichting of overhangend groen?

Melding doen

Voor spoedmeldingen buiten de openingstijden belt u (0493) 38 77 11.

Spoedmelding jeugd

Voor een crisissituatie waarbij direct hulp nodig is én een kind of jongere betrokken is, kunt u contact opnemen met Spoed4Jeugd, telefoonnummer 088 – 06 66 999. Het telefoonnummer is dag en nacht bereikbaar.


Normale openingstijden

Bellen?

U bereikt het Klantcontactcentrum telefonisch via 0493 38 77 11 op:

  • maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 17.00 uur
  • vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

Langskomen?

U bent (op afspraak) welkom aan de balies van het Klantcontactcentrum op:

  • maandag van 09.00 tot 19.00 uur
  • dinsdag tot en met donderdag van 09.00 tot 17.00 uur
  • vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur.

De gemeente werkt op afspraak

Door het werken op afspraak bent u sneller aan de beurt. U maakt direct een afspraak met de button.

Afspraak maken

Sommige producten kunt u digitaal of per post aanvragen. Informatie vindt u bij het product.

U kunt zonder afspraak terecht voor:

  • het ophalen van aangevraagde rijbewijzen en reisdocumenten;
  • het afhalen van zakken voor plastic afval;
  • folders over de WMO en het Centrum voor Jeugd en Gezin;
  • het inzien van openbare stukken.

Dit kan tijdens de openingstijden van het gemeentehuis:

  • maandag van 09.00 tot 19.00 uur
  • dinsdag tot en met donderdag van 09.00 tot 17.00 uur
  • vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur.

 U vindt onze overige contactgegevens onderaan deze pagina.

Terug

Pagina opties