Bijeenkomst over evenementenvergunningen maandag 2 juni

Deurne is een levendige plek, mede dankzij de vele evenementen die hier plaatsvinden – vaak mogelijk gemaakt door vrijwilligers. Als gemeente zijn we daar ontzettend blij mee. We willen dan ook graag dat deze evenementen ook in de toekomst blijven bijdragen aan een bruisend Deurne. 

We vinden het ook belangrijk dat de evenementen zo veilig mogelijk verlopen, voor organisatoren, bezoekers en andere betrokkenen. Dat regelen we via de evenementenvergunning.

Het aanvragen van zo’n vergunning kan best lastig en tijdrovend zijn. Zeker voor wie daar niet dagelijks mee bezig is. Daarom staan we klaar om mee te denken en te helpen. En daar stopt het niet. We willen graag met organisatoren en anderen die betrokken zijn bij evenementen in gesprek over hoe we het (aanvraag)proces eenvoudiger en werkbaarder kunnen maken. Uiteraard zonder dat we daarbij de veiligheid uit het oog verliezen.

Uitnodiging

Daarom nodigen we u van harte uit voor een bijeenkomst over evenementenvergunningen op 

maandag 2 juni 

van 19.00 tot 20.30 uur 

in het Huis voor de samenleving, Markt 1 in Deurne.

Voor wie is deze bijeenkomst bedoeld? 

Voor iedereen die betrokken is bij evenementen in Deurne: organisatoren, vrijwilligers, omwonenden, bezoekers en andere geïnteresseerden.

Wat kunt u verwachten?

  • Een toelichting op hoe het vergunningproces nu werkt.
  • Samen onderzoeken hoe het proces makkelijker en efficiënter kan worden ingericht.

Aanmelden 

Ik meld mij aan voor de bijeenkomst 

Bij uw aanmelding vragen wij naar de volgende gegevens:

•    Met hoeveel personen u komt
•    Van elke persoon de voornaam en achternaam 
•    Uw e-mailadres
•    Vanuit welke rol u deelneemt (bijvoorbeeld organisator, vrijwilliger, omwonende, bezoeker, etc.)

Voor vragen kunt u mailen naar info@deurne.nl.

We hopen u op 2 juni te ontmoeten, zodat we samen kunnen zorgen voor een toekomst waarin evenementen in Deurne toegankelijk, veilig én levendig blijven.